شرایط استفاده
هر فروشگاه یا سازمانی قوانین و مقرراتی را برای ارائه هرچه بهتر خدمات و محصولات خود تنظیم می کند. الکتریکی آنلاین شیراز لایتینگ نیز از این قاعده مستثنی نیست و همه قوانین مندرج در وبسایت با قوانین جمهوری اسلامی ایران ، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از مصرف کننده منطبق است. بنابراین از شما عزیزان خواهشمندیم پیش از ثبت سفارش خود حتما به این صفحه مراجعه کرده و قوانین را مطالعه فرمایید . لازم به ذکر است که این قوانین بروزرسانی و به کاربران اعلام خواهد شد ، بنابراین پیشنهاد میشود هر چند وقت یکبار به این صفحه مراجعه فرمایید.
مشتری یا کاربر به چه کسی می گویند ؟
مشتری یا کاربر به شخصی حقیقی/حقوقی گفته می شود که درسایت ثبت نام کرده و با اطلاعات صحیح خود نسبت به ثبت سفارش اقدام کند .
قوانین عمومی فروشگاه شیراز لایتینگ :
1 . ثبت سفارش در سایت به منزله رزرو محصول می باشد و فروشگاه شیراز لایتینگ هیچ گونه تعهد و مسئولیتی درقبال سفارشات شما تا قبل از پرداخت نهایی ندارد . سفارش هایی که تا ۲۴ ساعت پس از ثبت ، پرداخت نگردند به عنوان لغوشده از طرف کاربر تلقی میشوند .
2 . سفارش های پرداخت شده نیز به عنوان رزرو تلقی شده و پس از تایید کارشناسان فروش ارسال خواهد شد .
3 . شیراز لایتینگ می تواند در صورت مشکوک شدن به هویت شخص سفارش دهنده، سفارش او را تا ۴۸ ساعت به حالت تعویق درآورد. بدیهی است که درصورت محرز نشدن هویت وی، سفارش لغو شده و مبلغ پرداخت شده عودت داده خواهد شد .
4 . وجود یا عدم وجود کالا در انبار شیراز لایتینگ کاملا متناوب بوده و ممکن است موجودی انبار پیش از خرید مشتری در سایت به پایان رسیده و سهوا اطلاعات و قیمت های سایت بروز نشده باشد . بنابراین مشتری حق هرگونه اعتراض درباره این موضوع را از خود سلب میکند و فروشگاه در صورت عدم موجودی کالا میتواند مبلغ پرداختی مشتری را به حساب وی عودت دهد.
6 . تمامی سفارشات داخل سایت ظرف مدت نهایت ۲۴ ساعت ( بجز ایام تعطیل ) پردازش خواهند شد و به آدرس مشتری ارسال می شود.
7 . ارسال با پیک موتوری فقط ویژه شهر شیراز بوده و هنگام تحویل کالا ارائه کارت شناسایی معتبر به نام صاحب فاکتور الزامی است .
8 . در صورت انتخاب گزینه تحویل حضوری ، شخص تحویل گیرنده باید کارت شناسایی معتبر ارائه داده و سپس محصول خودرا تحویل بگیرد .
9 . بعد از تحویل کالا به شرکتهای ارسال کننده مانند پست و تیپاکس و … تمامی مسئولیت و اتفاقات احتمالی اعم از مفقودی و آسیب دستگاه و … با آن شرکتها میباشد.
10 . توجه داشته باشید، طبق قوانین جدید پلیس فتا جمهوری اسلامی ایران برای پیشگیری از جرایم سایبری، خریدار موظف می باشد: حساب بانکی که با آن پرداخت الکترونیکی صورت گرفته الزما می بایست متعلق به مشخصات فرد سفارش دهنده باشد.
11 . بعد از تحویل سفارش به شرکتهای پست و تیپاکس در صورتی که در راه ارسال حادثه ای نظیر آتشسوزی، مفقودی و … اتفاق بیفتد و یا جعبه فاقد سفارش شما باشد، مسئولیت پیگیری بیمه مرسوله با شرکت مربوطه به عهده مشتری میباشد.
قوانین گارانتی محصولات شیراز لایتینگ:
- گارانتی محصولات دارای گارانتی برعهده شرکت گارانتی کننده می باشد.
- هر گونه ایراد و عیب محصولات با گارانتی بر عهده شرکت گارانتی کننده است.
- تمامی مشکلات محصولات دارای گارانتی بعد از بازشدن پلمپ جعبه دستگاه به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.
نکته : اطلاعات و تصاویر محصولات مندرج در سایت از روی منابع اصلی و مرجع می باشد و هرگونه مغایرت در آن از عهده شیراز لایتینگ خارج است .
بیمه مرسوله از طریق پست و تیپاکس:
– سقف بیمه ارسال از طریق تیپاکس 30 میلیون تومان و در شرکت پست جمهوری اسلامی ایران 20 میلیون تومان میباشد. در صورتی که مرسوله شما بیش از این اعداد باشد میتوانید در قسمت توضیحات خرید ذکر کنید که به مقدار سقف بیمه، محصولات شما در چند بسته مجزا تقسیم شود تا در صورت بروز حادثه بتوانید تمامی هزینه پرداختی خود را از طریق مراجع قانونی دریافت کنید. در صورت عدم نیاز به بیمه و یا کاهش سقف بیمه مرسوله تمامی عواقب اعم از مفقودی، آسیب و … به عهده مشتری میباشد.
باربری، ترمینال و تحویل به راننده:
در هر 3 روش موجود مشتری میبایست در قسمت توضیحات نام باربری، ترمینال و یا مشخصات راننده را در قسمت توضیحات و از طریق واتساپ مشخص نماید.
در این روشهای مرسوله شامل هیچ نوع بیمهای نمیباشد و تمامی مسئولیت و عواقب آن اعم از مفقودی، آسیب و … به عهده مشتری میباشد.
هزینه ارسال:
هزینه ارسال کالا بر عهده مشتری می باشد.
حقوق مشتری :
1 . مشتری حق دارد پیش از خرید اطلاعات کامل از نحوه خرید ، مشخصات محصول و شرایط گارانتی را از فروشگاه جویا شود .
2 . مشتری میتواند سفارش خود را قبل از تحویل لغو کرده و مبلغ سفارش را دریافت نمایند. در این صورت مبلغ مالیات از مبلغ سفارش کسر و برای مشتری واریز می شود.
نکات:
– در صورتی که سفارشی برای مشتری ارسال شود و به علت عدم حضور وی در محل تحویل سفارش به واحد ارسال شیراز لایتینگ برگردد ، هزینه ارسال دوباره محصول از واحد ارسال به مقصد مشتری ، به عهده مشتری میباشد .